avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50880.78 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Powitanie bociana

Niedziela, 28 marca 2021 · dodano: 28.03.2021 | Komentarze 9

Nie miałem ostatnio okazji by pojechać stricte wycieczkowo, gdyż trzy dni pracy, plus dwa wypady na testy trochę zajęły moją głowę. Dziś wreszcie nadarzyła się okazja, choć pogoda zniechęcała. Nie chodzi o temperaturę czy stosunkowo pogodny dzień, ale o wiatr, który solidnie dawał popalić, zwłaszcza na odsłoniętym terenie.
Bociany w moje okolicy najczęściej najpierw przylatują do Drzeńska i podobnie jak rok temu to tam powitałem zwiastuna wiosny..
Po zaliczeniu miejsca z bocianem, straciłem ochotę na dłuższe kręcenie i zadowoliłem się jeszcze wizytą w Lubiechni Wielkiej.

Parę fotek i mapa

Bocian w Drzeńsku
Bocian w Drzeńsku © Marecki

Trznadel
Trznadel © Marecki

Pojemnik na nakrętki pod zespołem szkół w Rzepinie
Pojemnik na nakrętki pod zespołem szkół w Rzepinie © Marecki

Rzepińskie krokusy
Rzepińskie krokusy © Marecki

Evita
| 13:00 poniedziałek, 29 marca 2021 | linkuj Cieszą oko: pierwszy bocian, pierwszy krokus i kolejny trznadel :D
meteor2017
| 11:23 poniedziałek, 29 marca 2021 | linkuj Widzieliśmy przedwczoraj coś, co mogło być bocianami, ale z takiej odległości że ciężko było stwierdzić... a skubane nie chciały podlecieć bliżej ;-)
| 10:22 poniedziałek, 29 marca 2021 | linkuj Do mnie bociany jeszcze nie doleciały, ale wiosenne kwiaty już się pojawiają ;)
| 20:26 niedziela, 28 marca 2021 | linkuj No gratki, tak się zastanawiałem, czy będą prędzej u Ciebie czy u mnie. Wygrałeś :)

Mimo że to czasem kanibale, że czasem wyrzucają swoje dzieci z gniazda, to jednak cieszy ich widok :)
DaruS
| 19:42 niedziela, 28 marca 2021 | linkuj My wciąż czekamy na bociany z naszej okolicy. Póki co wszystkie gniazda puste :(
tanova
| 18:49 niedziela, 28 marca 2021 | linkuj Dobrze, że chociaż bociany nie mają utrudnień na granicach i przyleciały wiosną jak gdyby nigdy nic. Jest bocian - jest nadzieja :-)
jotka
| 17:57 niedziela, 28 marca 2021 | linkuj Kochane boćki już się zlatują :)
jotwu
| 14:45 niedziela, 28 marca 2021 | linkuj U mnie dziś też bociany i krokusy.
strus
| 13:50 niedziela, 28 marca 2021 | linkuj Ja widziałem dwa tygodnie temu pierwszego bociana w miejscowości Święte ale nie udało mi się go sfotografować a gniazdo w Rogowie gdzie zawsze pierwszego widziałem nadal puste.Mi też wiatr dziś dokuczał do momentu nawrotki w Szczecin Dąbiu