avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50880.78 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Astronomiczna wiosna

Sobota, 20 marca 2021 · dodano: 20.03.2021 | Komentarze 8

Znów parę dni byłem poza rowerem, ale jak wiadomo z czegoś trzeba żyć :)
Apropo zycia, pinokio i koszerna spółka wreszcie dowalili się do mojej grupy, czyli pracowników transgranicznych. Od poniedziełku będe musiał dwa razy w tygodniu zrobić głębokie gardło na granicy. Nie dość że bez przyjemności, to jeszcze nie wiadomo czy czasem płatnego..Jak nie będzie mi się to opłacać, to zwyczajnie zrezygnuje. Nie mam zamiaru pozbywać się 1/4, czy 1/3 pensji, na pseudotesty..
Ostatnio chodze nieco podminowany, więc dziś udałem się na wycieczkę, tym bardziej że tuż po 10-30 powitaliśmy astronomiczną wiosnę. Chciałoby się powiedzieć nareszcie, z tym że w porównaniu do zeszłorocznej obecna ma z dwa tygodnie w plecy..W Drzeńsku i Lubiechni zajrzałem za bocianami, ale z plotek dowiadziałem się że zjawią się w ciągu tygodnia. Oby libańczycy wszystkich nie odstrzelili..

Wycieczka po starych polnych śmieciach, plus trochę leśnego klimatu. Chłodno, pochmurno, nieprzyjemny wiatr z północy i północnego zachodu..
Fotki i mapka

Pełzacz leśny
Pełzacz leśny © Marecki

meteor2017
| 21:50 czwartek, 25 marca 2021 | linkuj Listków na drzewach i krzakach się u nas jeszcze nie uświadczy, co najwyżej pączki... no i kotki w kilku gatunkach.
Evita
| 10:36 wtorek, 23 marca 2021 | linkuj Prawie zając i prawie w kapuście :)
U Ciebie naprawdę przyroda rozkwita...

A na nerwy - polecam rękawice bokserskie i worek, ew. ktoś do bicia ( treningowego tylko ) ;)
2 lata temu ukruszyłam ząb mojemu facetowi - do tej pory mi to wypomina :D
| 18:38 poniedziałek, 22 marca 2021 | linkuj Fota pełzacza elegancka, podoba mi się też baziowo-rowerowy motyw ;) Widać, że trochę cieplej miałeś, u mnie takich zielonych rozwijających się liści póki co próżno szukać.
anka88
| 11:36 poniedziałek, 22 marca 2021 | linkuj Wiosna jak się patrzy, to lubię. Pozdrowienia.
jotwu
| 21:59 niedziela, 21 marca 2021 | linkuj Zdecydowanie nie zazdroszczę Tobie tych granicznych sprawdzianów covidowych. Pełzacz leśny - uroczy portrecik. Jeżdżę, jeżdżę i jakoś te przyrodnicze piękności mnie omijają i pewno dlatego z taką pieczołowitością obserwuję liczne szczecińskie inwestycje. Część z nich mocno utrudnia mi wydostanie się z miasta ale ich efekt końcowy będzie świetny, to oczywiste.
tanova
| 19:58 niedziela, 21 marca 2021 | linkuj Coś mi się obiło o uszy, że premier Brandenburgii miał w najbliższym czasie znaleźć jakieś rozwiązania dla pracowników transgranicznych. Brandenburgia chyba bardziej zainteresowana stworzeniem ułatwień niż Meklemburgia - może więc sytuacja się trochę wyklaruje. Wiosennie na zdjęciach u Ciebie, Marku. Bardzo ładnie i dużo życia.
strus
| 15:25 niedziela, 21 marca 2021 | linkuj Ja też trafiłem zajączka ale u syna w pokoju :)
| 20:01 sobota, 20 marca 2021 | linkuj Nie no, jak na moje wiosna u Ciebie pełną gębą. Szczególnie zając już pokazuje, że ją czuje (a ja rymuję, joł). Pełzacz pięknie złapany, tym bardziej, że ciężko go w ogóle wypatrzeć :)