avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50460.58 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Puszcza Rzepińska

Poniedziałek, 15 marca 2021 · dodano: 15.03.2021 | Komentarze 6

Krótko między opadami, co i tak się nie do końca udalo..
Po paru dniach "wolnego" od roweru, powrót na siodełko. Ze względu na niestabilną pogodę nie miałem zamiaru jechać zbyt daleko i była to mądra decyzja. Dodatkowo podwiewało więc schowałem się do Puszczy. Zaliczyłem standardowe miejsca w Puszczy i tyle mi wystarczy..
Tydzień do kalendarzowej wiosny, a pogoda to raczej klasyczne lutowe "przedwiośnie"

Kilka fotek i mapka

Wzdłuż Rzepii po Bobrowym szlaku © Marecki

Bobrowym szlakiem
Bobrowym szlakiem © Marecki

Kolejna walka błękitu z ciemnością
Kolejna walka błękitu z ciemnością © Marecki

Wyspa na Jeziorze Linie (Wyspa)
Wyspa na Jeziorze Linie (Wyspa) © Marecki

Evita
| 13:33 wtorek, 16 marca 2021 | linkuj Pięknie trafione upierzenie szpaka - żyleta! A do Piasta przytulałabym się na potęgę, póki jeszcze jest...
jotka
| 11:58 wtorek, 16 marca 2021 | linkuj Krótko ale ładnie.
| 21:13 poniedziałek, 15 marca 2021 | linkuj Fajny klimat, prócz tej cholernej wycinki... :/

Szpaki ostatnio rządzą w PL, idealnie ostre ujęcie :)
| 19:12 poniedziałek, 15 marca 2021 | linkuj Wiosna czasem lubiła zaskakiwać, a pogoda jest ostatnio bardzo dynamiczna, więc może trochę się ociepli przez ten tydzień.
Podobają mi się szczególnie ujęcia z rowerem i groźnie wyglądającymi chmurami ;)
meteor2017
| 19:03 poniedziałek, 15 marca 2021 | linkuj Walka błękitu z ciemnością i człowieka z lasem :-/

Stabilność pogody taka marcowa, myśmy dzisiaj nawet grad mieliśmy ;-)
miciu22
| 17:53 poniedziałek, 15 marca 2021 | linkuj Nic z pogodą nie zrobimy, trzeba korzystać z tego co jest :)