avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50880.78 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Rundka Nadodrzańska

Środa, 24 lutego 2021 · dodano: 24.02.2021 | Komentarze 10

Nieoczekiwanie o jeden dzień wydłużył mi sie urlop. Nie protestowałem :)
Udało się wykręcić pierwsza pięćdziesiątkę w tym roku. Zrobiłem ją po trasie Nadodrzańskiej, czyli drodze wzdłuż Odry od Uradu, przez Kunice, Rybocice aż do Świecka. Zahaczyłem  także o Słubice. Powrót ruchliwą drogą ze Słubic do Rzepina, ale było w miarę bezpiecznie..
Dziś za to widziałem pierwszą w tym roku Kanię Rudą. Odra ciut wezbrała, ale wszystko jeszcze w bezpiecznym zakresie..
Pogoda świetna, najcieplejszy dzień w roku +19, ale powietrze dość mętne. To przez pył znad Sahary..

Parę fotek i mapka

Temperatura powietrza w cieniu 24 lutego 2021 © Marecki

Dojechałem do Rybocic
Dojechałem do Rybocic © Marecki

Pomnik pamięci ofiar obozu pracy w Świecku
Pomnik pamięci ofiar obozu pracy w Świecku © Marecki

Most drogowy przez Odrę w Świecku
Most drogowy przez Odrę w Świecku © Marecki

Dzięcioł duży
Dzięcioł duży © Marecki

sikorski33
| 19:41 niedziela, 28 lutego 2021 | linkuj Teraz kopiuję mapkę na zdjęciu. Przynajmniej nie zniknie. Tak mnie urządziło endomondo....:(
| 19:37 niedziela, 28 lutego 2021 | linkuj Fotka z dzięciołem super. Pozdrawiam :)
tanova
| 19:32 sobota, 27 lutego 2021 | linkuj Zazdroszczę możliwości odbycia wycieczki w tygodniu, gdy było tak ciepło - mnie tym razem się nie udało. Piękne zdjęcie dzięcioła.
| 16:36 piątek, 26 lutego 2021 | linkuj Ładny dystans, u mnie tak samo ciepło było tego dnia, choć niestety poza dojazdem do pracy nie mogłem pozwolić sobie na wycieczkową jazdę. Najbardziej podoba mi się ujęcie mostu w Świecku ;)
Evita
| 11:15 piątek, 26 lutego 2021 | linkuj Fajna sprawa z tymi domkami!
A kanie przednie ;) - cudne okazy.
jotwu
| 20:00 czwartek, 25 lutego 2021 | linkuj Chociaż raz bym chciał tak pięknie dopaść dzięcioła, jak Tobie tak często się udaje.
strus
| 15:36 czwartek, 25 lutego 2021 | linkuj taka temperatura to chyba Marku jechałeś w krótkich gatkach?
Marecki
| 10:04 czwartek, 25 lutego 2021 | linkuj Evita - To domki do wynajęcia..

Jak chcesz ładniejsze fotki kań rudych, to zajrzyj choćby tu..
Evita
| 09:58 czwartek, 25 lutego 2021 | linkuj Ciekawy ten domek - nie wiesz, czy zamieszkiwany przez cały rok? Mój tato chciał kiedyś zbudować sobie taką chatkę na kurzej łapce gdzieś w polu/pod lasem ;) Spodobałby mu się!
Kolejna notka ornitologiczna do zapamiętania (kania)! ;)
| 22:07 środa, 24 lutego 2021 | linkuj Brawa za wykonanie najlepszego dziennego dystansu :)

Kania i dzięcioł klasa, a i widokowe motywy niczego sobie. Taki domek w sumie mógłbym mieć :)