avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50814.38 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

• Temperatura -1.5°C

Nad Odrę i Pliszkę

Niedziela, 31 stycznia 2021 · dodano: 31.01.2021 | Komentarze 4

Ostatnia wycieczka w styczniu i całkiem udany rowerowo miesiac, bo wykręciłem ponad 500 km. Mimo że większość najzimniejszego miesiąca w roku była biała, od czego od wielu lat odwykliśmy, udało się sporo pokręcić na rowerku. Złożyło sie też na to sporo dni wolnych, co w mojej brażny wypada właśnie w tym czasie. Dziś spokojna wycieczka nad Odrę i Pliszkę do Uradu. Rzeka troszkę wezbrała po zeszłotygodniowych roztopach i trzeba było zobaczyć jej poziom. Zwykle gdy woda wdziera się na betonówkę w Uradzie można mówić o wysokim, aczkolwiek bezpiecznym poziomie. W zeszłym roku jesienią gdy ostatni raz gościłem nad drugą największą rzeką Polski, wody było grubo ponad metr więcej.
Straciłem dziś okazję na mega fotę Bielika, skubaniec usłyszał i zobaczył mnie podczas autofocusowania, a uciekł tuż nad drzewami, co uniemożliwiało zdjęcie. Na pocieszenie fotka kormoranów. Temperatura okolo -1,5, dużo słoneczka..

Kilka fotek i mapka

Okolice Kopalni Maczków
Okolice Kopalni Maczków © Marecki

Odra wdarła się na betonówkę
Odra wdarła się na betonówkę © Marecki

Zima nad Odrą © Marecki

Ujściowy odcinek Pliszki
Ujściowy odcinek Pliszki © Marecki

Nie wszystkie drogi czarne i bezpieczne