avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50880.78 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Zostałem obywatelem "Rzeczpospolitej Ptasiej"

Czwartek, 31 grudnia 2020 · dodano: 31.12.2020 | Komentarze 3

Wpis bezkilometrowy aczkolwiek związany z jazdą na rowerze i tym do czego w ostatnim czasie wykorzystuję rower..
Jakis czas temu złożyłem wniosek i właśnie zostałem Obywatelem "Rzeczpospolitej Ptasiej". Towarzystwo przyjaciół Słońska 'Unitis Viribus" przysłało mi dziś paszport. Mam więc podwójne obywatelstwo :)
Jak widać fotografia ptaków, nawet ta amatorska, popłaca :)

A tak poważnie, to każdy może zostać obywatelem "Rzeczpospolitej Ptasiej". Wystarczy
wniosek online i parę groszy. Paszport można odebrac na miejscu w Slońsku, lub za pobraniem pocztowym. Uznałem że skoro od jakiegoś czasu ptakom pomagam (dokarmianie), powiesiłem budkę w ogrodzie, fotografuje ich życie, to zwyczajnie..zasłużyłem.
W przyszłym roku, w kwietniu, pojadę o ile pandemia pozwoli na zlot obywateli do Slońska. Mam też plan na wycieczki po PN Ujście Warty, do ktorego już trochę nie zaglądałem.  Bycie obywatelem Rzeczpospolitej Ptasiej jednak zobawiązuje i jeszcze zimą będę tam gościł, a docelowo każdej pory roku..

Tak przy okazji Nadchodzący rok 2021 jest rokiem sowy - Uszatki Błotnej.

Paszport "Rzeczpospolitej Ptasiej"

| 20:23 czwartek, 31 grudnia 2020 | linkuj Ale fajne :) Kurde, skoro można dostać za focenie taki paszport, to też pomyślę o zmianie obywatelstwa na ptasie :)
| 19:22 czwartek, 31 grudnia 2020 | linkuj Z pewnością zasłużony paszport :)
Jorg
| 19:09 czwartek, 31 grudnia 2020 | linkuj Piękne hasło "Unitis viribus" kojarzy mi się zawsze z Austro-Wegrami (było osobistym mottem cesarza Franciszka Józefa). Kiedyś z racji tego że moi przodkowie walczyli i ginęli w armii austro-węgierskiej interesowałem się tą dualistyczną monarchią i hasło zapadło mi głęboko w pamięci :)