avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50880.78 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Merida Kalahari 550

Transgraniczny piknik organizacji pozarządowych w Sądowie

Sobota, 1 września 2012 · dodano: 31.08.2020 | Komentarze 0

Kolejna wycieczka Regionalistów, tym razem na Transgraniczny piknik organizacji pozarządowych w Sądowie. Impreza miała odbyć się przed kościołem.
Ja jednak do Sądowa z pewych względów wyjechałem sam i to pare godzin wcześniej, nota bene okrężną drogą (Dąb Piast, Jeziora Koziczyńskie). Na miejscu walnąłem piwo, a potem zaczekałem na grupę (skromną, ale stałą) i następnie debiutowałem w roli przewodnika by pokazać rowerzystom - w tym Niemieckim, dwa młyny na Pliszce (Bełcze i Kokoszkę). Przyjemna i jeszcze letnia pogoda.

Fotki i mapka

Dąb Piast - Król Puszczy Rzepińskiej
Dąb Piast - Król Puszczy Rzepińskiej © Marecki

Wrzosy w pełnym rozkwicie
Wrzosy w pełnym rozkwicie © Marecki

Jezioro Głębokie
Jezioro Głębokie © Marecki

Koło Regionalistów na Transgranicznym pikniku organizacji pozarządowych w Sądowie © Marecki

Pora na Polsko-Niemiecką wycieczkę na młyny