avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50767.38 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Merida Kalahari 550

Jeziora Buszno i Buszenko

Sobota, 10 listopada 2012 · dodano: 13.08.2020 | Komentarze 0

Listopadowa stówka w Łagowsko - Sulęciński Park Krajobrazowy, a konkretnie nad jeziora Buszno i Buszenko. Akweny leżą na terenie Wędrzyńskiego poligonu i teoretycznie wymagana jest przepustka na jego wstęp. No cóż. Nie wnioskowałem o przepustkę, bo wyjazd był spontaniczny. W razie spotkania z wojskiem, jako że byłem ubrany rowerowo wykręcałbym się niewiedzą. Na szczeście nie było takiej sytuacji, niesłyszałem ani wystrzałów, niewidziałem żołnierzy, Widziałem za to kilku wędkarzy i jednego bucowatego rowerzystę, który za moje pozdrowienie skwitował mnie miną, jakbym mu co najmniej rodzinę wymordował..
Pogoda świetna jak na porę roku. Osobiście dla mnie, warunki idealne.
Prócz Buszna i Buszenka, zaliczyłem także Jemiołów, ruiny leśniczówki Winklera, kilka pomników przyrody i jeden duży głaz. Całkowicie zignorowałem wzniesienie Bukowiec, a także sam łagów, do którego nawet nie zaglądałem..Trasa wymagająca, widokowo-podjazdowa..Sporo przewyższeń.

Fotki i mapka.

Dzwonnica z muru pruskiego pochodząca z 1814 r. w Bobrówku
Dzwonnica z muru pruskiego pochodząca z 1814 r. w Bobrówku © Marecki

Kościół filialny pod wezwaniem św. Antoniego, z XVIII wieku w Brzeźnie
Kościół filialny pod wezwaniem św. Antoniego, z XVIII wieku w Brzeźnie © Marecki

Zjeżdżam do Sulęcina
Zjeżdżam do Sulęcina © Marecki

Kościół pw. Matki Bożej Królowej Polski, neogotycki z XIX wieku w Trzemesznie Lubuskim © Marecki

Droga z Trzemeszna Lubuskiego do Wielowsi
Droga z Trzemeszna Lubuskiego do Wielowsi © Marecki

Ruiny leśniczówki Winklera
Ruiny leśniczówki Winklera © Marecki

Aleja Daglezji zielonych
Aleja Daglezji zielonych © Marecki

Bunkier Kocha
Bunkier Kocha © Marecki

Jezioro Buszno, widok z tak zwanej
Jezioro Buszno, widok z tak zwanej "ruskiej plaży" © Marecki

Okolice spalonej leśniczówki © Marecki

Skansen maszyn rolniczych w Jemiołowie
Skansen maszyn rolniczych w Jemiołowie © Marecki

Kościół filialny pw. Podwyższenia Krzyża Świętego, klasycystyczny z XVIII wieku w Jemiołowie © Marecki