avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 53337.83 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.00 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 193833 metrów.

Pierwsze kilometry po zabiegu

Środa, 22 lipca 2020 · dodano: 22.07.2020 | Komentarze 12

8 dni temu miałem zabieg kręgosłupa.
Teoretycznie nie powinienem przez dwa tygodnie uprawiać żadnych aktywności, a po 4-6 wrócic stopniowo do normalności. Lekarz stwierdził że główny problem dotyczył tylko jednego kręgu lędźwiowego (mimo że pęknięte mam aż cztery) i on został wzmocniony cementem. To on powodował u mnie problemy bólowe, sztywnienie nogi, co skutecznie zniechęcało mnie do dłuższej jazdy i generalnie do ruchu. Zabieg na znieczuleniu miejscowym, ponoć pełen sukces i wypis tego samego dnia bez jakichś gorsetów, czy innch dupereli - usztywniaczy. Z zaleceń. Pozbyć się badziocha. Zgubić 15, najlepiej 20 kg w ciągu dwóch lat by nie doszło do efektu jojo, wzmocnić plecy i przede wszystkim obserwować się. Mam pozwolenie na jazdę na rowerze - na razie bez szaleństw. Dziś pozwoliłem sobie na dwa kursy, po obiad i do banku. Wszystko ok. Nie czuję żadnego dyskomfortu. W poniedziałek wybiorę się na jakąś krótką wycieczkę po okolicy.

Na razie studiuję sobie otrzymaną broszurkę..

Bruszurka pozabiegowa..
Bruszurka pozabiegowa.. © Marecki

Kategoria Miasto

tony1974
| 17:26 poniedziałek, 10 sierpnia 2020 | linkuj ta lektura to też dla mnie - odcinek lędźwiowy często daje o sobie znać...
| 18:23 czwartek, 30 lipca 2020 | linkuj A ja mam problem ze znajdywaniem Twoich wpisów, które dodajesz archiwalnie. Wciąż nie pokazują się jako nowe w "obserwowanych", a znalezienie czegoś na ogólnej nowej stronie BS-a jest niewykonalne. Przynajmniej widzę fotki na PBS, chociaż tyle :)
strus
| 13:51 czwartek, 30 lipca 2020 | linkuj Zdrówka życzę a 20 kg też bym chciał zrzucić
anka88
| 16:23 niedziela, 26 lipca 2020 | linkuj Zdrówka!
miciu22
| 17:35 sobota, 25 lipca 2020 | linkuj Oby już skończyło się to cierpienie, trzymaj się zdrowo :)
Marecki
| 08:05 czwartek, 23 lipca 2020 | linkuj Dzięki za miłe komenty.
Te 6 km mi nie zaszkodziły w żaden mozliwy sposób, a miały mi ukazać jak moj grzbiet reaguje na rowerowe warunki. I z racji posiadanego typu roweru jestem cały czas wyprostowany. Mądrzejszy będę w poniedziałek po pierwszej faktycznej przejażdżce..
meteor2017
| 06:45 czwartek, 23 lipca 2020 | linkuj Trzymam kciuki, żeby było ok. A zgubienie paru kilogramów ogólnozdrowotnie jest korzystne, nie tylko na kręgosłup.
jotwu
| 05:45 czwartek, 23 lipca 2020 | linkuj Wpierw trzeba było dokładnie przeczytać broszurkę, oczywiście o ile jest związana z przebytym zabiegiem a dopiero potem wsiadać na siodełko. Co by jednak nie było, to początek masz obiecujący ale KONIECZNIE wybij sobie z głowy wielokilometrowe szaleństwa. Tak jak pisze Darek jesteś młody i na szaleństwa przyjdzie czas - amen !
domingo
| 20:53 środa, 22 lipca 2020 | linkuj Zdrowia życzę
tunislawa
| 19:59 środa, 22 lipca 2020 | linkuj jeju ! trzymaj się chłopaku ! i nie szalej na razie ! .....Powodzenia w uzdrawianiu ! :)
| 18:39 środa, 22 lipca 2020 | linkuj Spokojnie dasz radę, cykloza w tym pomoże :) Zdrówka!
srk23
| 18:02 środa, 22 lipca 2020 | linkuj Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrówka Marku Ci życzę...a na szaleństwa rowerowe masz jeszcze czas (młody jesteś, to goić się będzie jak na "psie").